Cam pe la 06/14/2006 02:31 AM, George-Cristian Bîrzan scrise:
On Tue, Jun 13, 2006 at 09:15:04PM +0300, WladyX wrote:
Salve,

Am un router linux cu 2 conexiuni de la acelasi provider.
Am o clasa de ip-uri rutabile sparta in 2, jumate rutata pe o fibra si
cealalta jumatate rutata pe fibra2.
Si acum am si o problema :) pe fibra1 pe care e setat si default gw
totul e ok, dar pe fibra2 nu imi merge rutarea...

Pe FORWARD din iptables ii las, gw pt fibra2 e setat, am mai ridicat o
interfata care sa fie in aceiasi clasa cu ip-urile rutabile din a doua
jumatate (gateway pentru clienti), iar ca reguli de iproute2 am
incercat:

De ce nu incerci cu o ruta multipath? Adica, ISP-ul oricum face ce face, macar
tu sa faci "load balancing".

De ce nu incearca port trunking?

--
They say money can't buy happiness? Look at the smile on my face... ear to ear,
baby!