Hello Ratiu,

Monday, August 21, 2006, 2:08:59 PM, you wrote:

> Nu exista "viteza instantanee", in cel mai bun caz lim(dx/dt), cand
dt->>0, insa valoarea cu pricina devine foarte susceptibila la erori de
> masurare (dupa cum ai vazut).

> Recomandarea personala e sa faci un mic daemonas care tot masoara
> viteze folosind un interval decent si ii ceri tot timpul ultima
> masuratoare (pe care astfel o poti afla si afisa instantaneu).

> Btw, cam toate valorile "instantanee" in kernel sunt calculate destul
> de rar, loadul si traficul sunt la 2 secunde, iirc. Nu e degeaba
> decizia asta.

> Petre.

> PS: Flame-urile filozofice privind natura cuantica a timpului si
> comparatia kernel/turbosuflanta pot sa mearga pe offtopic sau in
> [...]

sunt mii de clienti, nu pot sa stau sa calculez valoarea asta cu un
daemon la fiecare in parte, poate ca la unii nu ma va interesa
niciodata.

timpul pe care il citesc eu dupa fiecare interogare snmpget este la
precizie de secunda, am sa incerc sa il citesc la o precizie mai mare
deocamdata, sa vad daca am sa reusesc ... in php.

--
Best regards,
 Simionov                            mailto:[EMAIL PROTECTED]