On Tue, 22 Aug 2006, Simionov Daniel Adrian wrote:

ms oricum ca am reusit sa imi rezolv problema mea legata de cum sa fac
sa citesc ceea ce doream...

        Si asta nu s-a intimplat cu ajutorul celor de pe lista, nu?:)

inca o persoana pe care o alungati de pe lista. am sa dau unsubscribe si gata domnule, daca toti trebuie sa fie "deshteptzi" ca voi, aici am cautat doar sfaturi pana acum, sunt mai newbie... si in mare parte le-am gasit...

Daca vine vorba de alungat te-ai alungat singur. Ti s-au dat nenumarate hint-uri dar ca ori ce om din paleolitic ridica bita (sau se inchina) la ce nu intelege. Daca tu actionai ca un homo sapiens contemporan zvirleai un ochi pe google si in 2 minute te dumireai cam ce au vrut sa spuna infatuatii aia de pe rlug.

ms inca o data!

"ms" as in "m1(r0$()f+" or "mai suge-o"? Ca sa stiu cum ne-ai injurat.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless