>       Mda, asta e, multe distro-uri stau mai bine la scule vizuale decit
> rh si derivatele... asta e, si e adevarat chiar daca nu foarte
> relevant. Daca masina aia are X atunci tre' sa fie managere de
> pachete prin WM-urile de pe acolo (gnome sigur are, doar ca
> nefolosind X decit pentru gaim si mozilla habar nu am care e scula
> aia).

Nu are X... Au instalat doar minimul pe el. Am inceput sa ma dezmeticesc
cate putin. Pana ma prind de modul in care sunt organizate pachetele...
ca apoi o sa ma ajute yum-ul. Ma obisnuisem de la SuSE cu organizarea
lui de pachete si nu imi dadeam seama ca mysql-server e pachet separat.

> sa-ti dea asta, insa daca tot ai nevoie de postgres si mysql cel
> putin postgres ar fi bine sa-l rebuilduiesti dintr-un .src.rpm de
> 8.1.3 cel putin (preferabil 8.1.4). Mysql 4.1.x e ok, insa daca ai
> nevoie de treburi din 5...

MySQL sper sa nu fie nevoie. Il pun pt. orice eventualitate. Insa
Postgres folosesc. Pana acum am folosit 7.x, dar vreau sa mut bazele de
date de acolo sa le pun pe sistemul asta nou. De ce e preferabil din 8,
respectiv 8.1.3 minim? Merge mai bine, security fixes?

--
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg