OKa O sa incer sa il iau pe al meu la periat.....
(al meu afisheaza shi pe monitor shi face shi pagina WWW cu situatzia
actuala)
E cam maricel ca e integrat in firewall.

Pingurile le dau in ns-urile isp-urilor shi are o limita de 40% pierderi
peste care schimba ruta.
Trebuie sa gasesti un IP care sa nu fie afectat prea mult daca tu ai trafic
mare....
Problema mai apare daca pica legatura ISP-ului cu internetul (daca dau
pinguri in reteaua isp-ului nu sezizeaza asta)

Zilele astea o sa incerc sa il simplific nitel shi sa ii trec explicatzii
shi o sa il pun aici.

La partea de firewall lasa de dorit... nu am reushit sa ii fac un firewall
sa mearga pe el.

În data de 20.03.2007, Cristian Ionescu <[EMAIL PROTECTED]> a scris:

Potin incerca  sa bagi in cron cele de mai jos:
Crezi ca poti sa ma ajuti sa fac si eu un script ca cel pe care il ai tu?
Am
aceeasi configuratie ca si tine internet 1 cu ip static, internet 2 pe
ppoe
de la romtelecom cu ip static si lan pe un fedora 3. Eu folosesc scriptul
de
mai jos pentru a schimba default gw in cazul in care pica netul de la
internet 1.
Ti-as fi foarte recunoscator daca m-ai ajuta

#!/bin/bash

GATEWAY1="xxx.xxx.xxx.xxx"

GATEWAY2="yyy.yyy.yyy.yyy"

rez=`ping -c 2 $GATEWAY1 | grep icmp_seq`

if [ -z "$rez" ]; then

/sbin/route del default gw $GATEWAY1

/sbin/route add default gw $GATEWAY2

fi

În data de 20.03.2007, Laurentiu STEFAN <[EMAIL PROTECTED]> a
scris:

> Un server cu 3 placi de retzea.
> 1-conexiune cu IP static
> 2-conexiune PPPoE (back-up)
> 3-LAN
>
> Am facut un programel care verifica conexiunile shi in momentu in care
una
> pica se muta pe celalalt....
> Problema apare cand.... se deconecteaza PPPoE-ul (din diverse motive
> externe
> serverului)
> Atunci sterge shi ruta implicita.
>
> Am incercat fel shi fel de combinatzii.... sa il determin sa ia ruta
> implicita de la GW1....

> [...]

Cristian Ionescu
[EMAIL PROTECTED]
www.xplozia.ro