On 3/23/07, lonely wolf <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 03/22/2007 11:04 PM, mihai wrote:
> [...]
>>> etc.) si apoi cele dorite (eth1, eth2 etc) dar atunci nu le mai
>>> schimba

> Scuze asta am uitat sa spun ca am incercat prima oara chiar si nu a dat
> rezultate.

Metoda propusa de Cristian este cea recomandata si care nu stiu sa nu fi
functionat vreodata. In plus si nameif ar fi trebuit sa functioneze (de
fapt nameif il folosesc si scripturile din
/etc/sysconconfig/network-scripts care parseaza fisierele ifcfg-ethNNN)

Cu metoda propusa de Cristian faci override la MAC-uri. Deci poti sa-ti
setezi alt mai decat ce ai tu. Asta inseamna ca nu se face identificarea
dupa MAC atunci cand il specifici acolo, ci doar se forteaza un/alt MAC.