On 3/23/07, Daniel-Costin Luca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 3/23/07, lonely wolf <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Metoda propusa de Cristian este cea recomandata si care nu stiu sa nu fi
> functionat vreodata. In plus si nameif ar fi trebuit sa functioneze (de
> fapt nameif il folosesc si scripturile din
> /etc/sysconconfig/network-scripts care parseaza fisierele ifcfg-ethNNN)

Cu metoda propusa de Cristian faci override la MAC-uri. Deci poti sa-ti
setezi alt mai decat ce ai tu. Asta inseamna ca nu se face identificarea
dupa MAC atunci cand il specifici acolo, ci doar se forteaza un/alt MAC.

Oki guys. In primul rand multumesc ca ati raspuns.

Cu network-scripts se intampla urmatoarea chestie. Le treceam pe toate in
"ifcfg-" de rigoare si la initializare una din ele nu pornea cu  un mesaj de
genu "Different mac then expected", iar la celelalte 3 denumirea nu ramanea
aceeasi la reboot. Pe masini cu doar 2 placi de retea solutia mi-a mers de
fiecare data.

In cursul zilei de azi o sa mai incerc cu udev si modules.conf/irq. O sa
revin cu rezultate.