Salutare,

Am o masina cu placa de baza Intel S3000AH ce are un controler RAID
integrat
(ICH7R de la LSI, daca am inteles eu bine).
Am pus 4 hdd-uri in doua array-uri RAID1 (doua cate doua), dar problema
este
ca nu reusesc sa conving un FC5 sa se instaleze pe raid-ul facut astfel.
Pe cd-ul de la intel si pe site-urile de support (intel si LSI) sunt
cateva
drivere (megaide5.09a), dar doar pentru SLES, si RHEL (<=4).
Linux noprobe si adaugarea modulelor de la LSI manual si nici google nu
m-au
ajutat prea mult.

Marturisesc ca am experienta zero cu raid-ul hardware (sau partial hw)
pe linux
si nu as vrea sa pun rhel sau sles, dar nici nu sunt fixat pe FC5, daca
pot
scapa mai usor cu alt distro.

Orice hint-uri, sugestii, puncte de plecare sunt binevenite.
Toate bune,
Cristian Sandescu