Salut,

man mkinitrd s-ar putea să-ţi fie de folos :) .

Dacă vrei o distribuţie echivalentă cu RHEL4, bagă CentOS - mai ales că
e posibil ca în ultimele update-uri să aibă şi suport pentru chipsetul
ăsta. Totuşi îmi permit o întrebare stupidă: de ce mama lui nu vrei tu
să foloseşti RAID software, că e MULT mai stabil şi mai uşor de
recuperat în caz de "dezastru"?

Numa' bine,
Ave