On 7/12/07, Alex <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Calitatea imaginii la tunerul Leadtek e putin mai buna, chiar si in
> conditii de zgomot.
> Cat despre stabilitate ... eu zic ca e extraordinara. Aplicatia tvtime
> merge mult mai bine decat fasaiala de soft de la Leadtek (pt Windows).
> Singura problema a fost cu radioul. Nu are tot timpul o receptie stereo.

De aici deduc ca ai Leadtek.

- Ce distributie folosesti si ce kernel?

FC3 cu kernel default pe vremea cand ma jucam cu tunerul.

- Itzi merge PIP-ul? Daca da, stie tvtime-ul asa ceva? Eu am folosit xawtv-ul,
iar tunerul vechi nu stia PIP, asa ca nu am avut nevoie sa-l configurez ...

Nu merge PIP (de fapt e un time shifting).

Acum insa am, de aceea intreb.
- Functioneaza time-shift-ul (captura)? Daca da, cu ce le realizezi?

Captura poti sa faci cu mencoder.

Alx