Ioan Alexandru Damian wrote:
Buna,

M-am intors din concediu si m-am trezit cu cate 20-30 de spam-uri pe zi. Inainte de asta nu prea treceau. Dupa cum arata subiectul am un setup cu postfix, amavisd-new si spamassassin pe un debian. In syslog imi arata ca trece prin amavis si acest lucru se reflecta si din header-ul mail-ului. Totusi spamassassin-ul pare sa doarma. Liniile cu @bypass_spam_check sunt comentate in fisierele de configurare amavis (acum pe debian au spart configul in mai multe fisiere). Cum pot vedea daca spamassassin-ul munceste sau nu. Sincer sa fiu nu am inteles prea bine in ce fel se leaga spamassassin-ul si amavisd-new. E cam ceata la mine.
A mai avut cineva probleme cu valul asta nou de spam?