On Thursday 06 September 2007 21:16:03 Florin Samareanu wrote:

> evident ca gnome-terminal e un super utilitar, mult peste konsole din
> produsul de trista amintire de mai sus (si ma refer la kde, dizzy)

Uhmm... eu folosesc urxvt (inainte foloseam rxvt) ca am nevoie sa pot urmari
mai multe terminale in acelasi timp decat sa tot fac switch intre ele (ie vs
terminalele cu tab-uri). Incap lejer 6 terminale urxvt in acelasi workspace
si e exact ce am nevoie (cu focus dupa cursorul mouse-ului pt fast focus ca
daca stai sa dai click tot timpul te apuca primavara).

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
                        "Linux is obsolete" -- AST