On Monday 10 September 2007 08:02:26 Tarhon-Onu Victor wrote:

>       use gnome-terminal. Schimbi intre tab-uri si din taste fara sa mai
> muti ghearele pe mouse.

La fel si konsole, ctrl+alt+n (new tab), ctrl+alt+s (change session name),
shift+left (tab stanga), shift+right (tab dreapta). Se pot salva diverse
tipuri de sesiuni (default exista "Midnigth Commander", "Root Midnigth
Commander", "Root Shell", "Screen Session"), se pot salva bookmark-uri la
directoare, se poate seta separatorul pentru stringuri pentru dublu click.
Bara de scroll "ingheata" cand e sesizat mc sau screen.

--
Serghei Amelian.