From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Andrei Dumitrescu
Sent: Monday, November 26, 2007 8:20 PM
To: Romanian Linux Users Group
Subject: Re: [rlug] Linux in firme, cursuri de Linux

Salut,

> mersi de linkuri, eu nu prea reusesc sa gasesc lista de preturi, te
> inscrii
> intr-un fel si primesti pe mail "oferta" ca sa zic asa?

Nici eu nu gasesc lista de preturi de la infoacademy. Cel mai bine e sa dai
mail/suni la adresa/telefoanele din contact. Pretul unui curs e in jur de
100E, 200E (stiu ca totusi au reduceri pt studenti,doctoranzi, someri etc).
Inscrierea online nu are mare valoare, e acolo doar pt a estima ei interesul
oamenilor pt cursuri si pt a-si da seama cum/cand sa organizeze clasele.
Trebuie sa te duci la sediu si te inscrii in zilele/orele indicate pe site.
Stiu ca poti plati si in 2 rate (poti plati a 2a rata atunci cand dai
examenul final).
Despre cpi nu stiu ce sa iti zic, doar ca au preturile mult mai mari si ca
nu ofera training. Ah, si daca faci fundamentals of UNIX + IT essentials 2 (
fara predare, pe care il ofera gratuit infoacademy dupa ce termini FoU)
obtii un voucher pt comptia (cred ca e in jur de vreo 20%)

--
Andrei Dumitrescu