On Sat, 19 Jan 2008, Dan Nica wrote:

eu vrau ca sa cresc dimensinea array-ului si in acelasi timp sa am si
backup,

        Atunci va trebui sa adaugi mai mult de 1 hdd.

in cateva zile voi mai adauga inca doua hdd-uri la acest array,

        Atunci vei avea 5 de toate si da, dimensiunea va fi de 2tb.

pe urma cum cresc array-ul la aceasta capacitate ?
ca fs-ul am vazut ca pot sa-l extind dupa ce am crescut capacitatea
array-ului...

        Probabil ce vrei tu sa faci acum este:
        mdadm /dev/md0 --grow -n 3
        mdadm /dev/md0  --add /dev/sdaCutare

--
Let's cut tha crap, ok? Ce spun eu aicea ma reprezinta doar pe mine, si-mi
rezerv dreptul sa ning asupra oricarei companii pe care credeti voi c-as