Clientul meu de e-mail preferat, Thunderbird, nu suporta acest lucru (http://kb.mozillazine.org/MAPI_Support). Am gasit o metoda, netestata inca, pentru importarea bazei de date de adrese cu ajutorul unui demon/serviciu Microsoft care transforma in LDAP(inteles de Thunderbird) ce vine de la Exchange, dar nu si pentru e-mailuri. Am incercat si evolution (2.12.3-1.1) din Debian unstable si nu a functionat.
Vezi ca ldap-ul e doar partea de active directory, care e doar baza de date. Mailurile sunt cu totul alta mancare de peste, deci ldap singur nu te ajuta. Iar vis-a-vis de evolution, cineva de la noi a incercat si a reusit cu succes sa foloseasca evolution cu exchange 2003.

Alex