On 3/22/08, Andrei Nestor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>  >         Nu cred, insa nu am incercat niciodata sa ma apuc sa ma apuc sa
>  >  fac un fdup pe /proc/PID/fd/1 si 2 (stdout si stderr). Probabil ca nu prea
>  >  poti, mai bine-l pornesti din prima ca lumea (cu tee sau redirectare
>  >  chioara).
>
> Of course ca da, da' stii cum e cand ti-e lene sa deschizi un terminal
>  nou si e mai simplu sa faci un control-Z si bg intr-un terminal in
>  care ruleaza mai stiu eu ce installer cretin (cu fereastra X aferenta)
>  si care, dupa aia, cand ti-e lumea mai draga, incepe sa-ti verse tot
>  felul de gunoaie peste ce lucrezi :)

Nu exista o solutie eleganta pt ce vrei tu sa faci, iar daca ar exista
s-ar reduce la ceva de genul:
$ gdb -p $PID
(gdb) print freopen("/tmp/log", "a+", stdout)

La mine a mers pe un script amarat, acum nu stiu daca cine stie ce
aplicatie nu o sa se panicheze dupa o vizita dintr-asta de la zana gdb
:)

--
Daniel Dumitrache