http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Cum_se_pun_intrebari_inteligente

> am facut sudo grub-install deja...

Nu la grub ma refeream ci la bootloaderul windowsului.

In multe feluri. http://partmaps.org/era/unix/award.html

> am vrut sa fiu foarte clar in descrierea problemei.
> unde anume te-a enervat formularea ?

IMO dd e o scula exceptionala care isi face treaba foarte bine. Daca
tu incerci sa o folosesti gresit pentru o problema la care poate fi
doar parte a unei posibile solutii, pare a fi o problema de layer 8
(aka pebkac issue), in nici un caz nu e vina lui dd.

Daca ti se pare ca dau rant-uri doar din cauza ca-s frustrat de viata
sau am ceva cu tine sau cu newbies in special, mai citeste o data
primul link. Ca sa nu zici ca-s baiat rau, pot sa-ti spun ca in prima
pagina de rezultate de la cautarea pe google de "linux backup recovery
ntfs" gasesti cel putin 5 linkuri interesante. Asteptam cu nerabdare
sa ne spui ce ai invatat si ce anume nu merge.

--
 "Unix was written to play Spacewar and cheat at Scrabble,
 but Linux was created merely to prove that it booted." - a.s.r. quote