Tiberiu Ungureanu wrote:
> A folosit cineva VirtualBox ( http://www.virtualbox.org/ ) pentru a
> instala un guest system? Any horror / success stories?
>
> Dat fiind ca e mult prea incomod sa butez in windows de fiecare data
> cand vreau sa joc bridge online, m-am gandit ca e mai rezonabil sa
> folosesc ceva "gen vmware" si sa imi pornesc masina virtuala cand e
> cazu. As fi folosit VMWare, ca "are nume", dar licenta pentru el e
> $180, la care se mai adauga inca $125 licenta de windows, si nu sunt
> foarte fericit. Pe de alta parte VirtualBox e gratis si deci TCO e la
> jumate.

> [...]

Daca-i doar pentru jocul de bridge, atunci vmware-player.

O alta varianta e kvm, care e inclus in kernel > 2.6.24 (parca). Merge
super cu guest-uri linux, n-am incercat cu win dar ar trebui sa fie la
fel de ok. Foloseste un qemu modificat in userspace.

Tudor

--
Tudor Golubenco                 http://golubenco.org

Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct,
not tried it.  -- Donald Knuth