2008/9/3 Tiberiu Ungureanu <[EMAIL PROTECTED]>:
> A folosit cineva VirtualBox ( http://www.virtualbox.org/ ) pentru a
> instala un guest system? Any horror / success stories?
>
> Dat fiind ca e mult prea incomod sa butez in windows de fiecare data
> cand vreau sa joc bridge online, m-am gandit ca e mai rezonabil sa
> folosesc ceva "gen vmware" si sa imi pornesc masina virtuala cand e
> cazu. As fi folosit VMWare, ca "are nume", dar licenta pentru el e $180,
> la care se mai adauga inca $125 licenta de windows, si nu sunt foarte
> fericit. Pe de alta parte VirtualBox e gratis si deci TCO e la jumate.

> [...]

  Eu il folosesc de o bucata buna de vreme pt a rula XP (si un al
doilea Linux pt experimente). Nu am avut nici o problema cu el. N-am
rulat benchmarkuri, dar ca performante mi se pare cam la fel cu
VMWare.

  Se prea poate ca VMWare o fi avind ceva functionalitati mai
avansate, dar personal prefer VirtualBox pt ca:
- VirtualBox se poate instala direct din packet manager, VMWare mai greu.
- Daca bine tin minte, VMWare isi crea din /etc/init.d o gramada de
interfete de retea si incarca un camion de drivere. Asta adauga vreo 5
secunde la timpul de bootare, timp in care eu ma uitam ginditor la
ecran stiind dinainte ca nu voi folosi VMWare in ziua respectiva.
VirtualBox se multumeste sa isi incarce un singur driver si atit,
aproape instant.
- In VirtualBox pot crea un director sharuit intre host si guest,
chestie folositoare pe care daca nu ma insel VMWare nu o avea.

Hth,
Mihai