2008/9/23 Ivascu Stefan <[EMAIL PROTECTED]>:
> Multumesc tuturor.
>
> Din pacate nici zabbix nici nagios nu imi convin din varii motive.
> Am folosit varianta cu valorile in array (care imi scapase, din pacate),
> acum pare a fi ok.
> Cat despre a rula 2500 procese de ping, nu e o problema, incarcarea nu sare
> de 40%, avand in vedere ca serverul face doar asta (mysql-ul este pe alta
> masina).
>
> Multumesc tuturor pentru ajutor / idei.

Avand in vedere ca operatiunea respectiva implica multa asteptare mi
se pare ca si folosirea de threaduri si folosirea de procese este
muult peste mana, si scrierea unui scriptulet  bazat pe eventuri
asincrone este solutia cea buna.

Daca stii Perl poti face foarte usor o jucarie cu POE::Component::Client::Ping .

--
Bogdan Lucaciu