On Thu, 2009-04-09 at 13:19 +0300, LUG wrote:
> Salut,
>
>      Am o masina Debian 5.0, de pe care incerc sa controlez (sa culeg
> date, sa iau decizii in functie de datele primite) 4 UPS-uri identice
> APC Back-UPS RS 1500 conectate prin cabluri USB.
>      Am incercat sa folosesc apcupsd_3.14.4-1lenny1_amd64 si
> nut_2.2.2-6.4_amd64. In ambele programe am gasit ca se pot defini
> UPS-uri diferite, legate la aceeasi masina prin diferite metode. De
> exemplu pot conecta 3 modele diferite de UPS-uri APC legate toate prin
> USB sau 2 UPS-uri identice legate pe porturi seriale diferite, sau
> [...]

Dar de ce vrei sa conectezi MAI MULTE UPS-uri la UN SINGUR sistem? Bun,
inteleg ca poate avea mai multe surse, dar tu folosesti 3 UPS-uri pentru
UN SINGUR sistem?

Daca nu, poti configura cate un server pentru conectarea pe USB a
fiecarui UPS (master server), si cumva sa definesti pe fiecare server si
ca ar fi slave pentru celelalte 3 mastere (un fel de mesh). Nu am testat
varianta asta pentru ca deocamdata nu am servere cu 2 surse prin ograda.

O alta varianta ar fi sa iei module de retea pentru UPS-urile alea.

--
Ave