Am auzit ca pentru ar exista pentru yum doua setari (pe 64bit) : un all
policy (default) care instaleaza pentru fiecare pachet ambele versiuni
de arch si un best policy care instaleaza numai versiunea de 64 bit ...
aveti idee cum se schimba acest policy ?

am gasit cumva legat de acest lucru o setare in yum.conf : exactarch
"Either '1' or '0'. Set to '1' to make yum update only update the
architectures of packages that you have installed. ie: with this enabled
yum will not install an i686 package to update an i386 package. Default
is '1'. "
.. nu sunt sigur la asta se refera chestia cu best policy ...

sa pun in repos la &arch= arhitectura in mod explicit?

Multumesc,
Adrian