Salut,

Se da urmatoarea configuratie:

SIP softphones  ---- switch ----  NAT (Linux 2.6, asterisk, iptables
firewall) ---- Router Cisco ----  Internet

Incerc sa folosesc X-Lite (seful are un cont sip si nu vrea sa
foloseasca alt protocol)
ca sa sun dar nu aud nimic sau x-lite imi returneaza call failed.
In softphone trebuie sa configurez domain si proxy pe un IP din exterior.

Stiu ca e o problema sa fac nat la sip/rtp, dar nu am alta solutie.
Daca dau jos firewall-ul
(sau schimb cablurile sa nu mai treaca prin linux) totul functioneaza
corect si pot sa sun.

Am lasat deschise in iptables porturile 5060 (pt asterisk),
10000:20000, 7070:7080,
1718:1720 prin firewall. Pot folosi ip routabile sau nu.

Aveti vreo idee cum se rezolva treaba? Incerc de cateva zile diverse
solutii (proxy, dnat)
dar nu vrea deloc. Incep sa-mi scot perii albi cu amandoua mainile !

Detalii:
workstations: xp, vista
client sip: X-lite
gw intern: fedora, kernel 2.6.18
iptables: 1.3.5
iface: eth0(interior) si eth1 (exterior)