On 01/05/2010 11:18 PM, Andrei Popescu wrote:

> Scuze, știu că TTL este Time To Live și are legătură cu numărul de
> hopuri, dar cam atât. ping și mtr (fără alte opțiuni) merg fără
> probleme, cum aș putea să verific dacă asta este problema?

dupa ce trece prin router, TTL e scazut cu 1 fata de valoarea pe care ar
avea-o cind este generat pachetul chiar pe router, astfel incit ISP-ul
daca vrea si e magar (cum era czone pe vremuri) poate sa filtreze pachetele
in cazul tau e mai plauzibila insa ca problema sa fie de la MTU (vezi
mesajul anterior al lui cristian ilyes. Solutia tehinica a lui emil
cheriches ar trebui sa rezolve problema in acest caz