2010/6/3 Vlad Dogaru <ddv...@rosedu.org>:

> And shit really, *really* hits the fan when you use overlays or manually
> unmask packages. Eu mai foloseam overlay-ul de Haskell -- not a pretty
> sight :-)

De exemplu:

Acum ma straduiesc sa buildez un kernel mai nou decat ala "stable" si
reiese ca e mascat pe arhitectura mea. Fair enough, da' am urmatoare
problema:

Desi e plin pe net si wiki-uri si forumuri de "aa, pai unmaskeaza
pachetul, uite cum" si in manpage-ul lui emerge zice ca "nu care cumva
sa vii sa plangi ca nu-ti merge daca faci asta", sa mor daca ma prind
cum urmaresc DE CE e pusa masca aia. Na, in cazul particular al lui
gentoo-sources-2.6.34 sa zicem ca ma zgaiesc prin bugzilla si vad ca
singurul bug pe pachetul asta care zice ceva de 2.6.34 plange de
driverul nouveau, de care ma doare fix unde a intarcat mutu iapa (imi
trebuie kernel nou pt. raiduri jmechere de Dell, nu pentru nvidia).

Va rog sa ma lumineze cineva daca exista o oarecare organizare prin
distro-ul asta sau e doar o gasca de copilasi extaziati care stumble
along.

Si acu sa dau si eu un make menuconfig, ca n-am mai facut de-astea de
cand eram tinerel...

--
Petre.