On 06/03/10 19:44, Petru Ratiu wrote:
> De exemplu:
>
> Acum ma straduiesc sa buildez un kernel mai nou decat ala "stable"
> si reiese ca e mascat pe arhitectura mea. Fair enough, da' am
> urmatoare problema:
>
> Desi e plin pe net si wiki-uri si forumuri de "aa, pai unmaskeaza
> pachetul, uite cum" si in manpage-ul lui emerge zice ca "nu care
> cumva sa vii sa plangi ca nu-ti merge daca faci asta", sa mor daca ma
> prind cum urmaresc DE CE e pusa masca aia. Na, in cazul particular al
> lui gentoo-sources-2.6.34 sa zicem ca ma zgaiesc prin bugzilla si vad
> [...]

Errr, gândește-te la el cam așa. Ce e fără mască, este considerat
stable, ce e cu masca pusă e unstable, testing, beta, etc. Dacă ai
nevoie de un pachet mai nou pe RH și-l pui de pe unstable, eventual cu
tot cu dependințe, mai ai voie să plângi la RH la suport după aia? Parcă
nu. La alea mascate ai voie să le scoți masca dacă îți asumi
consecințele. Adică știi ce faci și eventual raportezi tu problemele
care apar și faci testing și bug-fixing, nu ceri suport.

Cel puțin la kernel, pentru că gentoo-sources (kernel patchuit de
gentoo) cere puțin mai mult heavy testing, mereu e 1-2 versiuni în urmă
ceea ce e cam la fel ca la orice altă versiune de linux. Faptul că poți
pune ce kernel vrei tu asta e altă poveste. Dar... pe barba ta. După
ce-ți lași barbă :)

Flower