Eu tocmai am inlocuit Alfrescu cu openkm. OpenKM este ceva mai oldies
ca aspect dar functiile sunt mult mai clare, cu bonusul ca arata un
pic ca un explorer de fisiere.

Atentie, pentru ca preview-ul sa functioneze corect are nevoie de
versiuni noi de OpenOffice, ImageMagick si swftools. Ce oferea
CentOS-ul pe care a aterizat nu a fost suficient.

Bafta si sunt curios ce ai ales
Silviu

Silviu VULCAN

M: 0040 745 668 390