Pentru ca oricum saptamana asta e o mare zi de vineri, vin de pe acum
cu o intrebare inflamatorie:

Stie cineva exemple legitime de utilizare a rc.local pe o masina Linux
cu SysV-style init?

I mean, am vazut rc.local folosit pe post de:
- autoexec.bat (ew!)
- /etc/profile
- /etc/init.d
- functionalitatea de @reboot din vixie cron
- "locul unde te uiti cand vrei sa stii ce face un slackware pe care
ai pus mana"
- alte dude pe care mi le blocheaza subconstientul

Recunosc ca am folosit o data rc.local la provisioningul unor masini
(sa ruleze on first boot niste chestii ca sa nu mai fac eu scamatorii
chrootate din installer), dar sincer nu-mi pot imagina scenarii de zi
cu zi in care sa trebuiasca folosit.

Pareri, sugestii?
--
Petre.