2010/12/28 Petru Ratiu <rpe...@gmail.com>:
> Pentru ca oricum saptamana asta e o mare zi de vineri, vin de pe acum
> cu o intrebare inflamatorie:
>
> Stie cineva exemple legitime de utilizare a rc.local pe o masina Linux
> cu SysV-style init?
>
> I mean, am vazut rc.local folosit pe post de:
> - autoexec.bat (ew!)
> - /etc/profile
> - /etc/init.d
> - functionalitatea de @reboot din vixie cron
> - "locul unde te uiti cand vrei sa stii ce face un slackware pe care
> ai pus mana"
> - alte dude pe care mi le blocheaza subconstientul

> [...]

Merge cand ai aplicatii pentru care n-a scris nimeni script de
initializare si decat sa scrii unul mai bine ii arzi un "/path/to/app
&" in rc.local si-ai terminat treaba.
Alt mod de utilizare e cand vrei sa mai tunezi parametri la vreo
aplicatie la runtime care n-are fisier de configurare (asa am primit
io indicatii de la un TAC pentru niste chestii mai comerciale un pic).

In alta ordine de idei, daca se poate, de ce nu ? :)