Folosesc cu success OpenKM. Nu este cel mai sysadmin friendly dar isi
face treaba cu brio. Are drepturi pe useri, grupuri, etc. si face
inclusiv preview pentru multe formate de fisier, stie de asemenea de
check-out check-in plus revizii ale fisierelor.

Bafta

Silviu VULCAN

Blog personal: http://ro.sgvulcan.com/
Tech blog: http://www.sgvulcan.com/