Intalnirea lunii martie se va desfasura joi 10 martie tot in
Automatica, cu doua amendamente:

-  va incepe de la ora 19:30 in loc de 19:00 (pentru a reduce impactul
asupra procesului educational care are uneori loc acolo ;) )
-  vrem sa reinnoim ideea de Lightning Talks, asa ca inscrieti-va cat
mai multi cu miniprezentari. Pentru cine nu stie, singura regula este
ca timpul e limitat la 5 minute, asa ca e timp doar pentru prezentarea
unei idei _simple_ (added bonus: nu apuci sa te faci de ras prea rau,
sau cel putin eu asa am sperat de fiecare data ;) ). So, lasati
modestia la  o parte si gasiti ceva interesant de zis.

Programul, inscrierile, masa si dansul se gasesc la http://tinyurl.com/rlug1103

--
Petre.