Salut

 Am o problema foarte cunoscuta dar nu m-am chinuit sa o rezolv pana acum.

 Este legata trimiterea mail-urilor din postfix in yahoo, mai exact:

  dsn=4.4.2, status=deferred (lost connection with
i.mx.mail.yahoo.com[74.6.140.64] while sending end of data -- message may be
sent more than once).

  Am stat telnet 25 pe diferite servere de yahoo, sesiunea sta deschisa intre
10-18 secunde (pacat ca nu respecta rfc-ul smtp-ului)

  Din cate am sapat e plin mr.G de astfel de probleme dar majoritatea legate de
postfix nu de exim sau alt tip de mail server. De asemenea sunt fel si fel de
tips & tricks pentru diferiti parametri:

  Inainte sa incep sa fac muci postfix-ul poate cineva sa imi dea o rezolvare
care a mers efectiv?

  Cauza nu pare a fi legata de numarul de conexiuni in postfix sau de o
congestie.
  Apare mai des la atasamente mari (cum era de asteptat)