Pe 09.03.2011 17:01, Petru Ratiu a scris:

> Friendly reminder: 10 martie este MAINE.
>
> Pe pagina wiki s-au inscris foarte putini si ca spectatori si ca
> vorbitori. Vorbesc in numele tuturor organizatorilor cand spun ca am
> aprecia o estimare mai corecta a celor care vin, ca sa stim daca mai
> au sens cascadoriile pe care le facem cu organizarea.

In caz ca nu s-a mai zis si poate trebuie, excellent job so far. Drept
pentru care o sa aman ce aveam programat maine seara ca sa fac cel putin
act de prezenta (fara LT, sorry, nu cred ca am cand / despre ce sa
pregatesc)
> Si ref. la LT-uri, daca chiar nu va lasati convinsi sa ziceti ceva
> interesant, de data viitoare implementam sistemul fight club "daca e
> prima oara cand vii, _trebuie_ sa prezinti ceva" :)

Might not be the worst idea ever :))

Radu