Am un conf de active directory cu samba . Configuratia a fost
subiectul unui linux fest in 2006 . Totodata a functionat ani la rand
in cadrul firmei argos din Cernavoda. Daca doresti pot pune conf- ul
aici sau da- mi un mail pe privat ca reminder.

Server samba as active directory controler  , clienti windows.

Numai de bine.

Trimis de pe iPod-ul meu

Pe Apr 5, 2011, la 12:48 PM, huruiala cosmin <huruiala_petrecos...@yahoo.com