On 28-04-2011, at 14h 02'18", Elvis-Daniel Velea wrote about "Re: [rlug] 3G in
zone rurale"

> Salutari Mugurel,
>
> acum o saptamana am trimis un notebook soacrei, cam aceeasi situatie ca
> a ta.
>
> Prietena mea avea un msi x-something slim, foarte simpatic notebook-ul;
> stiu ca preturile pleaca de la vreo 200e in NL.
>
> Foarte usor, simplu de folosit, vine cam cu toate chestiile de care ar
> avea nevoie cineva pentru a chat-ui pe skype.. si nu e nici extrem de scump.
>
> Nu am incercat linux pe el, l-am lasat cu win7 home (cu care vine
> pre-instalat); am instalat teamviewer si merge brici cand am nevoie sa
> [...]
Mersi, elvis.

Nu ma pricep la windows, deci daca ceva nu merge nu-i voi putea ajuta,
chiar daca pun teamviewer. Prefer linux, ca atunci pot sa-i ajut.
As vrea linux preinstalat, caci nu am timp sa-l instalez eu, mai ales
daca ceva nu merge din prima. Cit stau la Bucuresti nu stiu daca voi
avea access la internet si la ai mei voi sta foarte putin. Ar mai fi
varianta sa-l cumpar aici si sa-l configurez, dar as prefera ceva de
acolo din cauza garantiei...

Mugurel