2011/6/21 Andrei POPESCU <andreimpope...@gmail.com>:

> Nu mă pricep prea tare la maildrop, dar parcă sintaxa nu e aceiași cu ce
> văd la http://en.wikipedia.org/wiki/Sieve_(mail_filtering_language)
>
> Ai vreo sursă mai bună?

Ugh, am confundat "courier maildrop" cu "dovecot deliver" (care
foloseste sieve si la care ma refeream in mailul original). As baga
scuza cu "e tarziu si nu eram atent si  n-am vazut cand ai schimbat
subiectul", merge?

Oricum, desi n-am avut de-a face cu maildrop, dupa o diagonala prin
exemplele din maildropex(7), pare cam aceeasi marie cu alta palarie
fata de procmail (insa mai prost documentat si mult mai putin
raspandit, doua chestii care personal sunt huge turn-offs).

Fiecare cu preferintele lui, ce sa zic, n-am folosit, nu comentez.
Scuze inca o data pt. confuzie.

Sunt curios ce solutie a gasit OP, totusi.
--
Petre.