Salut,

Imi poate recomanda cineva un serviciu bun si ieftin de VPS-uri? Am nevoie
de unul pentru a instala un proxy, care probabil va fi accesat o data pe
saptamana, deci cerintele sunt foarte modeste. Server-ul trebuie sa fie
localizat in US, de preferat in Los Angeles.

Eu am dat peste [1], care mi se pare foarte ieftin si exact cat imi trebuie
mie (planul de 15$). De asemenea, [2] ofera planuri cu cerinte mai mari,
desi poate putin scumpe pentru ce am eu nevoie. Am aflat de ambele servicii
dintr-un top pentru astfel de provideri [3].

Daca aveti ceva experienta cu unul din provideri, sau recomandati altceva,
v-as fi recunoscator pentru opiniile voastre.

[1] http://buyvm.net/
[2] http://quickweb.co.nz/supa-vps-plans.html
[3]
http://www.lowendbox.com/blog/best-low-end-providers-in-2011-q2-its-ram-host-quickweb-and-buyvm-again/