Sau, pentru cine nu vrea sa stea cu degetul pe refresh, un script extrem de
rudimentar dar care functioneaza (doar pentru modelul de 128MB):

#!/bin/sh

while true; do
wget -q -O hello http://doesbuyvmhavestock.com/
QTY=`grep -A 1 Quantity hello|tail -1|cut -d\> -f2|cut -d\< -f1`

if [ $QTY -gt 0 ]; then
mailx -s "vm available" $EMAIL < /etc/motd
fi

rm hello
sleep $DELAY
done

PS: N-am gasit pagina cu countdown-ul pana la restock.