Sunt si in romania destul de buni si ieftini.
Unu din ei sunt cei de la http://www.limehost.ro
Foarte operativi si amabili.
Am un VPS la ei, de ficare data cand au fost probleme le-am rezolvat. Chiar
zilele trecute au depistat ei una si au rezolvat-o direct. Toate problemele
au fost din cauza la cpanel.

Chiar daca este nitel mai scump ca afara ai avantajul ca este in
metropolitan.
Plus la mine, unde folosesc si cpanel-ul backupul se face la ora 1 noaptea
ora romaniei, nu ora americii (care la noi pica exact cand aveam traficul
cel mai mare)

În data de 11 august 2011, 11:30, Andrei Picus <
office.nightcraw...@gmail.com> a scris: