2011/9/8 Marian Banica <banica.mar...@gmail.com>:
> Salut,
>
> Cu exceptia *MediaWiki* ce alte sisteme de tip *wiki* mai se poate
> folosi *pentru
> intranet intr-o companie*?
> Ceva *simplut *de utilizat, nu neaparat usor de instalat si care sa fie
> *destul
> de bine dezvoltat* (si sustinut de comunitate).
>
> Ne intereseaza si daca exista comunitate in Romania, in cazul in care nu ar
> exista fiind interesati de a sustine un asemenea proiect.

Ce functii asa alambicate astepti de la wiki-ul ala ca sa fie nevoie
de suport si comunitate special pt. wiki? Mediawiki e un monstru, cu
arhitectura care permite pluginuri si backend in db (ma rog, nu e ca
twiki care mi se pare si mai si).

Pentru scenariul clasic "un loc in care sa se poata scrie chestii usor
si cu training minimal", inca un vot de la mine pt. dokuwiki (cu
mentiunea ca vor trebui batuti aia care au pretentii de formatare
avansata a textului).

Alte posibilitati ar fi engine-urile de wiki din redmine sau trac (dar
doar daca ti-ar folosi o scula de project management, n-are rost sa le
pui doar pt. wiki). Trebuie sa mentionez ca stiu oameni incantati de
moinmoin, desi mie personal nu-mi place.

Daca e scenariul pe care il cred eu, sugestia mea ar fi ca ar merita
instalata cea mai simpla optiune (dokuwiki e cam castigator la puncte,
dar nici mediawiki nu e de lepadat) si invatati oamenii sa scrie stuff
acolo, urmand ca in timp sa iasa la iveala adevaratele nevoi. Partea
cu educatia e mult mai complicata decat aspectele tehnice.

PS: si google docs e o solutie la unele probleme pt care un wiki pare
raspunsul ;)
--
Petre.