________________________________
From: Marian Banica <banica.mar...@gmail.com>
To: Romanian Linux Users Group <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Thursday, September 8, 2011 2:49 AM
Subject: [rlug] Sistem open source de tip wiki

Salut,

Cu exceptia *MediaWiki* ce alte sisteme de tip *wiki* mai se poate
folosi *pentru
intranet intr-o companie*?
Ceva *simplut *de utilizat, nu neaparat usor de instalat si care sa fie *destul
de bine dezvoltat* (si sustinut de comunitate).

Ne intereseaza si daca exista comunitate in Romania, in cazul in care nu ar
exista fiind interesati de a sustine un asemenea proiect.

Asa cum spunea si Marian prezinta "fisa tehnica".

 Eu votez pentru MediaWiki. Il folosesc de 1 an si nu as schimba nimic la el.

 Modificari facute fata de instalarea basic:
  - meniuri drop down + submeniuri
  - intrare in modul de editare al unui articol prin simplu dublu click pe el
  - logare inainte de orice vizualizare
  In rest cu "limbajul de formatare" te obisnuiesti repede sunt cateva
howto-uri concentrate pe 1 pagina.

 Pentru chestii mai avansate folosesc joomla + community ACL :
  - Managementul userilor pe diferite grupuri
  - ACL-uri gen ce user sau ce grup are voie sa vada / sa nu vada: articole,
meniuri, pagina principala, module , componente etc.
 E usor pentru companii cu departamente etc pentru ca dupa ce pui userii in
grupuri e joaca de copil sa pui restrictii.

 Cam atat pe scurt sper sa iti dea o idee in cazul in care nu stii exact ce iti
doresti de la un wiki.

 p.s. Am ales joomla pentru situatii mai complexe pentru ca ai mai multe
facilitati decat la un wiki normal. (solutie pentru intranet sau grupuri de
interes normal)

O dimineata placuta,
Marian