Salut,

Nevoie:
Crearea unui sistem de* gestiune a cunostintelor dintr-o firma*, de la
manuale de dezvoltare a unor solutii pana la structura firmei
Existenta unui *numar mare de documente* care se plimba actualmente din mail
in mail fara a mai fi modificate (tot felul de template-uri)
*Pierderea unor informatii vitale* pentru companie atunci cand unul dintre
angajati paraseste compania
*Timp* destul de *mare* al noilor angajati *pentru invatarea unor elemente
specifice companiei* si multe intrebari repetitive la care o pagina de wiki
poate da raspunsuri mai complete decat din vorba in vorba.

In fapt rezumand putin vrem sa facem trecerea de la a trimite si a stoca
documentele (foarte mult text) in Google in a trimite link-uri catre
platforma nou creata si mai mult de a putea vedea evolutia de la un proiect
la altul din punctul de vedere al cunostintelor care sunt in cadrul
companiei.

Va dau un exemplu pentru a intelege la ce fac referire:
http://www.sdn.sap.com/irj/boc/crystal-kb

Si desigur vrem sa incepem de la ceva open source pe care sa il customizam
dupa nevoile noastre.

Solutii deja testate (cautam si altele)
1) MindTouch  <http://www.mintouch.com/>(pare o solutie viabila)
2) XWiki <http://www.xwiki.org/> (fain ca au comunitate puternica in