On 10/4/2011 1:04 PM, Gyula Keresztely-Krall wrote:
> Salut,
>
> Se da urmatoarea situatie: din greseala sa sters fisierele Oracle
> shared memory (de sub /dev/shm ).
> In conditia actuala Oracle ruleaza dar nu se poate conecta la el cu
> sqldeveloper.
teoretic fisierele respective inca mai exista in memorie (ca presupun ca
e vorba de fisiere mici), dar nu stiu daca le poti accesa
vorbind pentru o partitie normala (deci nu shm), un fisier nu este sters
efectiv decat atunci cand 1) numarul de linkuri catre el devine 0 si 2)
cand a fost inchis de toate procesele care il deschisesera; daca oracle
il mai tine deschis atunci inca mai exista pe undeva prin memorie
inclusiv la /dev/shm ar trebui sa fie asemanator ...

sincer cred ca un restart ar fi cel mai bun, dar daca zici ca nu se
poate si e musai ... nu stiu

Alex