Sal,
2 probleme cu scriptul ala
 - 5000 din ce am vazut era cam mult pt serverul lor de export.eu am
lasat sa mearga cu 500 sau 1000, nu mai stiu sigur(scriptul era acasa,
presupun ca a terminat intre timp, dar am uitat de el). Chiar si cu
500 de mesaje odata se mai intampla sa dureze peste 90s pt download,
dar nu cred ca se intampla sa moara scriptul lor de download totusi...
 - in bucla aia verifici daca fisierul final are marimea 0. Nu e ok sa
faci asta, pt ca 1: stii cate mesaje finale sunt, 2: e posibil sa pice
netul/site-ul etc, si atunci scriptul asta va considera ca el si-a
terminat treaba... mai degraba il pui sa faca un sleep 10 si sa
reincerce