Informatiile care le gasesc sint confuze. Ce trebuie sa modific la un
exim4 pe un debian ca sa accepte conexiuni smtp si pe alte porturi. Sa
zicem aici 26.

In /etc/exim4/exim4.conf.template am scris:

MAIN_TLS_ENABLE=1
daemon_smtp_ports = 26 : 110 : 143 : smtp

Am rulat update-exim4.conf.

Am adaugat reguli de iptables:

iptables -A INPUT -p TCP --dport 26 -i ${LAN} -j ACCEPT
iptables -A INPUT -p TCP --dport 26 -i ${WAN} -j ACCEPT

Am restartat exim4.

Merge sa fac

telnet localhost 26

dar nu merge daca inlocuiesc localhost cu numele asociat pe WAN sau
daca incerc de pe alt computer. Ce-i bizar este ca daca fac de pe alt
computer telnet pe portul 26 imi raspunde instantaneu si pe 25 sta mai
mult. Pe 26 zice: "telnet: Unable to connect to remote host:
Connection refused" si pe 25: "telnet: Unable to connect to remote
host: Connection timed out".

Ce uit? Trebuie activat portul din /etc/services, /etc/inetd.conf sau
ISP blocheaza si portul 26 nu numai 25...

Mugurel