On 02.12.2013 06:02, Florin Mitrofan wrote:

> vezi daca te ajuta https://wiki.debian.org/SynapticsTouchpad
> partea cu /etc/X11/xorg.conf.d/synaptics.conf

In configurarile de la Cinamon este activ Tap click . Cu o comanda
"synclient TapButton1=1" incepe sa functioneze corect dar pina il
restartez.  Apoi iar la fel , cu aceeasi problema. nu ar fi mare
problema sa fac un script mic cu comnda de mai sus sa-l execut la
pornire dar e o solutie "dirty" si as vrea sa inteleg problema