salut

exista vreo posibilitate de a controla un rsync de tip pull pe serverul
sursa ? (in afara de a modifica fisierul de configurare si a da restart
la rsyncd, ceea ce mi se pare prea macho)
o idee de 5 minute ar fi sa incerc sa trag un fisier bine definit, si
daca dupa rsync a ajuns la destinatie atunci pot sa pornesc rsync-ul
adevarat pe bune

de fapt pana la urma ma intereseaza de fapt sa pornesc cumva remote un
rsync de tip pull (nu vreau push ca nu mi se pare safe) de pe serverul
sursa; solutii pe care le vad
1. poll (trag ceva de pe sursa pe destinatie) si cand se indeplineste o
anumite conditie incep operatia (dar deja poll-ul parca e prea so'90s)
2. de pe sursa semnalizez cumva (http/ftp/rsync/socketzi/whatever) ca
poate sa-i dea drumul la rsync, si mai departe treaba e simpla

are rsync-ul ceva 'builtin' care sa ma ajute in scenariile de mai sus ?
ca vad ca cu gogu nu ma inteleg (ori nu stie, ori nu stiu eu sa-l intreb
la obiect)

Alex

ps: vreo optiune de limitare a memoriei alocate de rsync (binenteles in
cazul a multe fisiere); singura solutie gasita (care mi se pare
imposibil de realizat, cel putin dincolo de un anumit punct) este
impartirea logica a tree-ului in mai multe subtree-uri si rulare
separata pe fiecare instanta in parte; pana la un punct merge, dar tot
nu este de ajuns ...