Imi scapa ceva elementar din configuratia de la mutt... Pur si simplu
nu vad cum...

Am asa in .muttrc:

folder-hook 'example1'    'source ~/.muttrc.example1'
folder-hook 'example2'    'source ~/.muttrc.example2'

Dar nu inteleg cum sa activez macar una din alea doua optiuni. Daca
deschid mutt nu citeste nici una dintre alea doua variante...

Am citit si despre account-hook, dar tot nu inteleg cum sa folosesc.
Trebuie sa-i spun cumva la mutt care din alea doua varinate le vreau
la un moment dat. Dar cum?

Trebuie sa creez un director example1 si sa apelez mutt din acel
director? Mi se pare exagerat...

cat mutt_example1
!#/bin/sh
 mkdir example1