> Incerc sa inteleg la ce vrei sa te referi, in ce sens nu se poate face
> imagine 1:1 ?
>
> dd if=/dev/sda of=/dev/sdb consideri o imagine 1:1 ?
>
> on topic, cred ca un setup cu sfdisk (daca este necesar), rsync,
> grub-install este suficient de ok atat pentru backup cat si pentru restore

> rsync -avrx / /path/to/backup
> rsync -avrx /cemaitrebuie /path/to/backup/cemaitrebuie
>
> bootat cu rescue cd, repus din rsync, refacut initrd daca este vorba de hw
> nou, eventual fstab, grub-install, reboot && echo success

> [...]
Imagine 1:1 cu sistemul pornit , memoria plina de fisiere deschise ,
sistemul de fisiere si ala utilizat .
Poti face  dd if=/dev/sda of=/dev/sdb cu conditia ca   sda sa nu aiba
 sistemul de operare pe el si sa indeplineasca conditiile de mai sus.

Pentru Uzeri de Win am folosit cu succes bacula si s-au descurcat !